Verzenden & Retourneren
RETOURNEREN
Wil jij een artikel retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket via onze website.
Een retour kan je gemakkelijk aanmelden via ons retourportaal. In een paar simpele stappen kun je hier ook je retourlabel aanmaken en direct betalen.
Klik hierom naar het retourportaal te gaan.
- Selecteer het item dat je wilt retourneren met daarbij de juiste retourreden.
- Kies hoe de terugbetaling moet plaatsen.
- Selecteer de vervoerder waarmee je het pakket wilt retourneren.
- Verpak de artikelen in de originele verpakking.
- Vergeet niet om de pakbon mee te sturen met jouw retourzending.
VERZENDEN
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productiepagina staat een indicatie van de levertijd.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 09:00 en 20:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je automatisch een e-mail met daarin de orderbevestiging.
Zodra jouw pakketje is ingepakt ontvang je een e-mail met hierin jouw Track& Trace-code en het
Verwachte bezorg moment. Mocht het verwachte bezorgmoment niet schikken, kan je deze aanpassen
Via de link in de mail.
GRATIS VERZENDING VANAF 75 EURO
LINA hanteert geen verzendkosten vanaf 75 euro. Je bestelling wordt netjes verpakt zodat je er
op kunt rekenen dat het in goede conditie wordt geleverd. Wij streven naar een levertijd de "volgende dag
in huis" voor producten die op voorraad zijn. Mocht dit niet het geval zijn dan streven wij naar een levertijd van binnen 2 werkdagen.
Retourtermijn & Retourregels
Voor LINA bestellingen geld een retourtermijn van 14 dagen vanaf de dag ná levering.
Binnen deit termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.
Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, om dit te melden. Graag vragen wij u om gelijk foto's van de beschadigde of foute items te sturen.
Dit kan via: [email protected]
De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:
- Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijnen van 14 dagen
- De Kleding is niet gedragen en/of gewassen.
- Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpakt worden in de originele verpakking
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of andere geuren op de artikelen aanwezig
- Sieraden kunnen uit hygiënisch oogpunt NIET geretourneerd worden.
- Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen
- Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden
- Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
GRATIS ITEMS N.A.V EEN ACTIE
Gratis artikelen die je ontvangt n.a.v een LINA actie of tegemoetkoming, dien je ook aan ons te retourneren bij een retourzending (bij ruiling mag je het product houden).
Wilt je het gratis product houden bij een retournering dan worden hier kosten voor in rekening gebracht (waarde van het product). Algemene voorwaarden (Artikel 6.4)
RUILEN
Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur. Kan door het item in ons retourportaal aan te melden, in het portaal krijg je de optie " ruilen". Volg dezelfde stappen om je pakketje te ruilen. Als u een artikel ruilt mag u het item op onze kosten retour sturen. Het kan wel eens zo zijn dat het item wat u wilt niet meer op voorraad is. Het artikel dient dan op uw eigen kosten teruggestuurd te worden.
Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening (kosten voor retourneren met een max. bedrag van €6,95).