Verzenden & Retourneren
RETOURNEREN
Wil jij een artikel retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na het verzenden van je pakket.
Je kan zelf kiezen hoe je het pakket wilt retourneren dit kan bijvoorbeeld via Post NL en DHL. Vergeet niet uw pakbon aan het pakket toe te voegen zodat wij weten van wie het pakketje afkomstig is.
https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package
https://jouw.postnl.nl/online-versturen/nl-NL/pakket/kiezen
HOE RETOURNEER IK MIJN PAKKET?
Adres:
- LINA
- Ter Steeghe Ring 109
- 3331 LX Zwijndrecht
VERZENDEN
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productiepagina staat een indicatie van de levertijd.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 09:00 en 20:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je automatisch een e-mail met daarin de orderbevestiging.
Zodra jouw pakketje is ingepakt ontvang je een e-mail met hierin jouw Track& Trace-code en het
Verwachte bezorg moment. Mocht het verwachte bezorgmoment niet schikken, kan je deze aanpassen
Via de link in de mail.
GRATIS VERZENDING VANAF 75 EURO
LINA hanteert geen verzendkosten vanaf 75 euro. Je bestelling wordt netjes verpakt zodat je er
op kunt rekenen dat het in goede conditie wordt geleverd. Wij streven naar een levertijd de "volgende dag
in huis" voor producten die op voorraad zijn. Mocht dit niet het geval zijn dan streven wij naar een levertijd van binnen 2 werkdagen.
Retourtermijn & Retourregels
Voor LINA bestellingen geld een retourtermijn van 14 dagen vanaf de dag ná verzending.
Binnen deit termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.
Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, om dit te melden. Graag vragen wij u om gelijk foto's van de beschadigde of foute items te sturen.
Dit kan via: [email protected]
De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:
- Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijnen van 14 dagen
- De Kleding is niet gedragen en/of gewassen.
- Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpakt worden in de originele verpakking
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of andere geuren op de artikelen aanwezig
- Sieraden kunnen uit hygiënisch oogpunt NIET geretourneerd worden.
- Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen
- Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden
- Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
GRATIS ITEMS N.A.V EEN ACTIE
Gratis artikelen die je ontvangt n.a.v een LINA actie of tegemoetkoming, dien je ook aan ons te retourneren bij een retourzending (bij ruiling mag je het product houden).
Wilt je het gratis product houden bij een retournering dan worden hier kosten voor in rekening gebracht (waarde van het product). Algemene voorwaarden (Artikel 6.4)
RUILEN
Wil jij een item ruilen voor een andere maat? Dat kan! Stuur ons een berichtje via de mail met het item en de huidige maat en welke maat je zou willen ontvangen. Als de gewenste maat nog op voorraad is sturen wij jou een verzendlabel via de mail. Zodra de zending door ons is ontvangen, sturen wij jou de gewenste maat op.