Veelgestelde Vragen
Veelgestelde vragen
1.1 Ik wil mijn pakketje afhalen bij het magazijn, is dat mogelijk?
- Ja zeker! Bij het afrekenen kan je voor de optie kiezen afhalen bij het magazijn. Je kan je bestelling dan de volgende werkdag bij ons magazijn ophalen. Dit kan tussen 09:30 en 17:30 uur.
- Adres: Ter Steeghe Ring 109 Zwijndrecht
1.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van onze vervoerder. Hiermee kan je de status van je bestelling zien en kan je zelf het bezorgmoment inplannen.
1.3 Wanneer heb ik gratis verzending?
- Bij bestellingen boven de €75,- verzenden wij gratis in Nederland
- Bij bestellingen boven de €100,- verzenden wij gratis in België
1.4 Wat zijn de verzendkosten?
- We bieden gratis verzending aan in Nederland bij bestellingen boven de €75,-
Plaats je een bestelling onder de €75,-? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €4,99 ingebracht.
- Voor België geldt bij bestellingen boven de €100,- gratis verzending.
Plaats je een bestelling onder de €100,-? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €6,95 ingebracht.
1.5 Kan ik mijn bestellingen laten bezorgen bij een servicepunt?
- Je kunt tijdens het afronden van jouw bestelling kiezen voor een servicepunt. Dit staat aangegeven bij de verzendmogelijkheden of je kunt het bij de opmerkingen formuleren. Je krijgt vervolgens een mail wanneer jouw bestelling door het servicepunt is ontvangen. Je bestelling blijft 7 dagen bij het het afgeleverde servicepunt liggen en wordt daarna automatisch retour gestuurd.
1.6 Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
2.1 Ik heb geen retourformulier ontvangen, wat nu?
Er zit geen retourformulier bij je bestelling. Je kan via ons retourportaal je bestelling makkelijk aanmelden. In het portaal dien je de retourreden in te vullen en kan je een retourlabel aanvragen.
2.2 Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?
- Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Kan gebeuren! Bij Lina heb je de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
2.3 Hoe werkt de terugbetaling van geretourneerde items?
- Het geld wordt teruggestort doormiddel van de gebruikte betaalmethode
- Je kunt jouw geld binnen 1 tot 5 werkdagen nadat wij de retour hebben ontvangen terugverwachten. We raden je aan om de retour met een Track & Trace te versturen zodat je altijd kunt nagaan wanneer het pakketje bij ons is geleverd.
- Indien het langer dan 5 werkdagen geleden is dat je pakketje bij ons is aangekomen en het geld nog niet teruggestort is, mail ons klantenservice dan op [email protected] met een foto van het verzendbewijsje van de retourzending en je ordernummer.
2.4 Mogen sale items geretourneerd worden?
- Nee, vanwege de lage prijzen mogen onze sale items niet retour gestuurd worden. De items mogen wel omgeruild worden voor een tegoedbon of een ander item of maat.
2.5 Hoe snel wordt een retour verwerkt?
Het verwerken van een retour duurt 1 tot 5 werkdagen na binnenkomst in het magazijn. Het kan nog een werkdag duren voordat het geld weer op je rekening staat vanwege de verwerking bij de betaalmethodes.
2.6 Kan ik mijn retour ook afgeven bij het magazijn?
Dat kan zeker! Je mag je retour altijd bij ons in de brievenbus doen. Als dit niet past dan kan je het pakketje op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur afgeven bij ons.
2.7 Wat zijn de retourvoorwaarden?
De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:
- Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijnen van 14 dagen
- De Kleding is niet gedragen en/of gewassen.
- Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpakt worden in de originele verpakking
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of andere geuren op de artikelen aanwezig
- Sieraden kunnen uit hygiënisch oogpunt NIET geretourneerd worden.
- Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen
- Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden
- Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
2.8 Kan ik een tegoedbon ontvangen?
Via ons retourportaal kan je selecteren om een tegoedbon terug te krijgen. Je krijgt dan via de mail een persoonlijke code opgestuurd die je kunt gebruiken bij de volgende online aankoop.
2.9 Hoe kan ik iets ruilen?
Je kan via ons retourportaal aangeven dat je een item wilt ruilen. Je krijgt wanneer het item in de gewenste maat op voorraad is een verzendlabel van ons. Wanneer je item bij ons is geleverd, sturen wij de andere maat op.
3.1 Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?
- We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het uitverkochte item. Wanneer het item dan weer aangevuld is krijg je van ons automatisch een mailtje!
4.1 Welke betaalmogelijkheden heeft LINA?
- Je kunt bij Lina gemakkelijk met verschillende betaalmethodes 100% veilig betalen. De beschikbare betaalmethodes zijn: IDeal, Klarna, Mastercard, PayPal, Visa, Apple Pay en Bancontant
5.1 Wat is het garantietermijn?
- Voor alle items geldt een garantietermijn van 2 maanden. Mocht een item binnen dit termijn defect zijn neem dan contact op via [email protected]. Vergeet in de mail niet het ordernummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen. We zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt met een geschikte oplossing.